Логин: Пароль: ?
 
Продукты питания Ткань, одежда, обувь, постельное белье, текстиль Строительные материалы Бумага, пластик, промтовары Биотопливо Продукция для сельского хозяйства, зоотовары Косметика, средства гигиены Медицинские товары и препараты, лекарства Иное

 

Наши партнеры:

 

 

Новости/Аналитика

Тенденції розвитку конопляної індустрії в США в 2019 році

25.09.2019

Сьогодні коноплі - це не просто цінне і унікальне рослина. Споживачі конопляної продукції стають все більш витонченими, тому, природно, продукти , які вони використовують, також повинні вдосконалюватися. Зростає потреба в компаніях, які можуть виробляти унікальні брендові товари, вейп-продукти , виконувати індивідуальні замовлення .

Споживачі американського ринку конопель стають все більш досвідченими і вимогливими до якості конопляної продукції . Відповідно до динаміки споживання американські виробники намагаються задовольнити попит, створюючи нове бренди напоїв , продуктів харчування і, звичайно, терапевтичних препаратів . Останнім часом багато компаній витрачають мільйони доларів на придбання «розкручених» і перспективних брендів, які залучають все більше число споживачів, і не тільки в США . Очікується, що федеральна легалізація конопель посилить ситуацію динаміку і залучить додаткові інвестиції в галузь. 

Легалізація конопель дозволяє розвивати різні напрямки коноплепроізводства, але найбільш затребуване сьогодні напрямок - це медичне . Завдяки прийняттю законопроекту про фермерство в 2018 році, який легалізував можливість вирощування технічних конопель, а також використання КБД продукції на федеральному рівні, споживчий попит на цю групу товарів перевершив всі очікування. Згідно з дослідженнями проведеними BDS Analytics і Arcview Market Research, ринок продажів КБД в США до 2024 року перевищить $ 20 мільярдів. Реагуючи на сформований попит, ліцензовані на американському ринку канадські виробники роблять значні інвестиції в конопляний сектор саме США .

На початку року Tilray Inc. придбала компанію Manitoba Harvest, найбільшого в світі виробника харчових продуктів з конопель , за 419 мільйонів канадських доларів. Якщо державне управління по контролю за продуктами і ліками в США вирішить врегулювати застосування КБД як харчової добавки , а не тільки як фармацевтичний інгредієнт, очікуються аналогічні угоди з великими фінансовими вливаннями.

Не менш цікава динаміка спостерігається в медіа просторі. Протягом минулого року легендарний видавець «High Times» робив кроки з придбання інших успішних засобів масової інформації, таких як «Green Rush Daily», «Dope Magazine» »і Culture Magazine», які спеціалізуються на висвітленні конопляної тематики в своїх електронних і друкованих ресурсах . Очікується, що в подальшому буде спостерігатися зростання інвестицій в засоби масової інформації пов'язаних з конопляної тематикою . 

Разом з цим конопляна індустрія починає ставати більш спеціалізованою. Оскільки досить великі компанії з декількох штатів витісняють менш впливових виробників з сектора вирощування і роздрібної торгівлі , все частіше бізнес прагнуть домогтися успіху в таких областях, як дистрибуція. У Каліфорнії число дистриб'юторів виросло до більш ніж 150, перш за все завдяки сприятливим правилами, які дозволяють дистриб'юторам упаковувати, переупаковувати і маркувати продукти коноплепроізводства без додаткової ліцензії. Одна з найбільших і найбільш шанованих компаній в Каліфорнії в найближчі роки виведе свою платформу на додаткові ринки Європи і Азії . Цей сектор може значно зрости протягом наступних п'яти років, оскільки такі штати, як Орегон, розглядають проекти нормативно-правових актів, які дозволять їм вести переговори про укладення міждержавних договорів про дистрибуцію конопляної продукції .

За відсутності повноцінного федерального законопроекту про всеосяжну використанні конопель , багато штатів переходять до «індивідуальної» легалізації. Ця модель привела до появи дистриб'юторів, які пристосовуються до особливостей ринку в різних штатах і успішно працюють, накопичуючи фінансові та людські ресурси для розширення своєї діяльності на випадок прийняття федерального законодавства. З огляду на, що повноцінний федеральний закон про легалізацію малоймовірний в найближчі кілька років, досить імовірно, що компанії з капіталом, що діють в декількох штатах, будуть продовжувати рости і поглинати більш дрібних конкурентів.

Все популярнішими стають різні заходи, де відвідувачі можуть вживати коноплю в різних формах . Хоча використання конопель в громадських місцях заборонено в більшості штатів, де рослина є законною сільськогосподарською культурою, суспільне споживання не вітається, тому потрібен спеціальний дозвіл на проведення різних «свят» присвячених коноплях. Так, наприклад, тільки в Каліфорнії, проводять «The Emerald Cup», «Hall of Flowers» and «The Cannabis Cup». Тут учасники можуть купувати і споживати коноплю на місці в спеціально відведених місцях. У майбутньому організатори подібних заходів сподіватися на розширення меж «святкувань» на територію всієї країни.

Сьогодні коноплі - це не просто цінне і унікальне рослина. Споживачі конопляної продукції стають все більш витонченими, тому, природно, продукти , які вони використовують, також повинні вдосконалюватися. Зростає потреба в компаніях, які можуть виробляти унікальні брендові товари, вейп-продукти , виконувати індивідуальні замовлення . Багатопрофільні компанії вкладають значні кошти в створення відповідної вимогам ринку інфраструктури. Раніше в цьому році Tilray оголосила, що інвестує 32,6 млн доларів в розширення своїх виробничих можливостей. В одному тільки штаті Каліфорнія налічується близько 600 виробників конопель. У зв'язку зі зростаючим попитом ймовірно можливий і зростання нових компаній, які відкриють нові можливості для конопляної індустрії.

Ви проголосували 'так'.
Объявления
Все объявления »
 
 

facebook

telegram

twitter