Логин: Пароль: ?
 
Продукты питания Ткань, одежда, обувь, постельное белье, текстиль Строительные материалы Бумага, пластик, промтовары Биотопливо Продукция для сельского хозяйства, зоотовары Косметика, средства гигиены Медицинские товары и препараты, лекарства Иное

 

 

 

 

 

 

 

Новости/Аналитика

США переймає тенденції активного використання слабоалкогольних напоїв з вмістом коноплі

22.01.2020

Обмежений спектр конопляного сировини в Україні не дозволяє випускати максимально ефективні продукти харчування , косметичні препарати та фармакологічні засоби  навіть з технічної конопель терапевтичної спрямованості , не кажучи про листя і суцвіттях психоактивної cannabisa.

 

У сучасному суспільстві все більше людей піклуються про здоровий спосіб життя і тому використовують продукцію, що володіє терапевтичними властивостями конопель . Дана тенденція підштовхує виробників до випуску нових харчових продуктів та слабоалкогольних напоїв з конопляної рослини , які зможуть задовольнити запити найбільш вимогливих споживачів . Дослідження соціологів наочно демонструють, що нове американське покоління вживає алкоголю набагато менше, ніж їх попередники : відсоток споживачів алкоголю серед молоді знизився з 6,5% в 1980 році до 2,2% в 2017 році. При цьому спостерігається подальше значнезбільшення щоденного використання конопляної продукції серед молодих людей в США , особливо в 2019 році, що знайшло своє відображення в поступовому нормативно-правовому забезпеченні культивування і переробки технічних конопель на федеральному рівні, медичній та рекреаційної на рівні законодавства ряду адміністративно-територіальних одиниць країни (на сьогоднішній день 11 штатів легалізували коноплі для рекреаційного використання, а в 33 штатах вона дозволена для використання в медичних цілях ).

Експертів американського конопляного ринку прогнозують , що продажі легальної психоактивних конопель в США зростуть більш ніж на 700% з $ 6 млрд. В 2016 році до $ 50 млрд. В 2026 році. Природно, такий розвиток подій на ринку споживання не може пройти повз увагу виробників харчових продуктів з конопель , які виходячи з попиту коректують асортимент своєї продукції .

Наприклад, перші зразки пива, у складі рецептури якого включалися різні конопляні інгредієнти були випущені в США вже досить давно. На сьогоднішній день існує досить багато виробників слабоалкогольних та безалкогольних напоїв, а також різних харчових продуктів , які приєдналися до перспективного і активно розвивається конопляного ринку .

Аналізуючи перспективи і порівнюючи його з реальним станом ринку споживання продукції сучасного коноплярства  США , багато фахівці вказують на те, що досить часто, що випускаються товари , не завжди є однаково привабливими для різних соціальних груп споживачів, що своєю чергою сильно впливає формування ринку . В результаті основна маса можливих споживачів конопляних слабоалкогольних і безалкогольних напоїв «не поспішає» проявляти свою «прихильність» до нового продукту . Все частіше компанії виробники конопляної продукції реагують на виклики ринку та впроваджують новий дизайн різноманітність смакових і колірних варіантів, а також використовують технологію «асоціативного прив'язування», формуючи споживання, "прив'язана" до якої-небудь події або способу життя.

Інша проблема, що впливає на обмеження споживання - недостатня поінформованість рядового споживача про особливості різних канабіноїдів, які перебувають у складі конопляного рослини , що часто лякає людей, сковуючи їх бажання познайомиться з новою лінійкою продукції . Плутанина в розумінні природи конопляної рослини і користі від споживання продуктів з утримання різних канабіноїдних сполук , часто грають не на руку виробникам, що вимагає додаткової інформаційної роботи в цьому напрямку навіть на таких великих і досить ліберальних ринках як американський .

Окремі виробники слабоалкогольних напоїв експериментують з додаванням до складу рецептури продукції, що випускається ними продукції окремих канабіноїдних з'єднань рослини для того, щоб створити унікальний індивідуальний рецепт , який зможе не тільки вразити своїми смаковими якостями, але і в той же час повинен залишатися малокалорійним і «Антипохмільний». Наприклад, після запуску такого продукту в Лос-Анджелесі, виробники побачили значне підвищення попиту на вироблену продукцію , що змусило їх вивчити потенційні можливості розширення свого виробництва на внутрішньому і зовнішньому ринках .

У великих компаніях вже розуміють, що конопляні напої стануть чудовою альтернативою для людей бажаючих знизити споживання алкоголю, а тому все більше орієнтуються на розвиток індустрії виробництва продуктів харчування і напоїв з різних інгредієнтів конопляної рослини , які надають кінцевому продукту неповторний смак і до всього володіє істотними терапевтичними властивостями . При цьому варто відзначити, що зростання споживання не буде постійним . Необхідно застосовувати інноваційні технології виробництва нових затребуваних і активно «брендованих» конопляних товарів . Ці інновації стосуватимуться як зовнішнього вигляду, так і змісту - розробка зручних форм і способів споживання, створення продуктів , які вирішують соціальні проблеми людей , що підтримують здоровий спосіб життя і дають достатньо енергії для активної життєдіяльності без зайвих калорій.

Коментар фахівців Асоціації "Українська технічна коноплі"

Тенденції, пов'язані з бажанням споживання якісних і корисних продуктів з вмістом в рецептурі різних складових конопель, що мають суттєві терапевтичними властивостями дійшли і до нашої країни . На сьогоднішній день число людей, які розуміють і готових використовувати конопляні вироби , що володіють величезними терапевтичними властивостями , в першу чергу продукти харчування і напої, стає дедалі більше . На жаль продукція, яка останнім часом масово пропонується національному споживачу, в більшій мірі не володіє терапевтичними властивостями конопель , а використовує рослина виключно в якості маркетингового ходу, оскільки запропонувати в Україні продукцію , дійсно володіє значними терапевтичними властивостями , наприклад, виготовлені з використанням листя і суцвіть конопель, не надається можливим. Виробництво , а також продаж подібного роду товарів суперечить чинному законодавству , згідно з яким подібного роду діяльність переслідується з боку правоохоронних органів . Нерозумінням суті діючої в Україні нормативно-правової бази користуються різного роду недобросовісні виробники , які вказують на етикетках вміст канабіноїдів або різних похідних з листя і суцвіть конопель, а самі, щоб не порушувати закон, конопляні інгредієнти до складу продукту або не додають, або використовують різні похідні конопляного зерна . Сьогодні в українських реаліях чинного законодавства можна законно працювати виключно з насінням коноплі і продуктами їх переробки , частково з коренем рослини , трест і її похідними . Перераховані вище частини рослини не припускають використання листя і суцвіть, що володіють максимальними терапевтичними властивостями . Виходячи з вищевикладеного, необхідно акцентувати увагу саме на тому, що  обмежений спектр конопляного сировини в Україні не дозволяє випускати максимально ефективні продукти харчування , косметичні препарати і фармакологічні засоби  навіть з технічної конопель терапевтичної спрямованості , не кажучи про листя і суцвіттях психоактивної cannabisa.

Потенциал национального рынка каннабиноидных косметических препаратов
17.01.2024

В Украине потребитель готов для выведения на рынок линейки национальной профессиональной CBD косметической продукции

Объявления
Все объявления »
 
 

facebook

telegram

twitter