Логин: Пароль: ?
 
Продукты питания Ткань, одежда, обувь, постельное белье, текстиль Строительные материалы Бумага, пластик, промтовары Биотопливо Продукция для сельского хозяйства, зоотовары Косметика, средства гигиены Медицинские товары и препараты, лекарства Иное

 

 

 

 

 

 

 

Новости/Аналитика

Конопляні продукти активно освоюються на спортивному ринку

05.11.2019

Для отримання максимального ефекту від споживання коноплепродукції , необхідно для кожного спортсмена індивідуально розробити систему споживання певного продукту з конопель, який буде містити оптимальний рівень канабіноїдів .

Все частіше підтверджується інформація про те, що конопляні продукти позитивно впливають на організм людини, відновлюючи його системи, включаючи ендоканнабіноідную і імунну. У зв'язку з цим, багато активні професійні спортсмени, а також спортсмени, що вийшли на пенсію, беруть участь в рекламі та пропаганді споживання продукції з конопель , акцентуючи увагу на поліпшенні своїх професійних показників і скорочення періоду відновлення після активних тренувань або виступів . 

Експерти вже давно помітили, що в певних дозах безнаркотичну канабіноїди знімають симптоми болю і нудоти, зменшують запальні процеси, мінімізують м'язові спазми. За словами спортивних медиків, для отримання максимального ефекту від споживання коноплепродукції , необхідно для кожного спортсмена індивідуально розробити систему споживання певного продукту з конопель , який буде містити оптимальний рівень канабіноїдів . 

На американський ринок виходять все більше компаній, які розробляють нові продукти з конопель спеціально для спортсменів , при цьому виробники намагаються враховувати особливості того чи іншого сегмента в професійному спорті, пропонуючи максимально індивідуальний підхід. При цьому слід зазначити, що багато спортсменів самі активно підключаються до конопляної тематиці і часто стають власниками різного конопляного бізнесу , проводять консультації або інвестують в галузь .

Наприклад, чотириразовий чемпіон NBA (американська Національна баскетбольна асоціація) Джон Селлі став віце-президентом по маркетингу компанії Leading Edge Pharmaceuticals і незабаром запустить власний бізнес з виробництва продукції з конопель преміум-класу Deuces 22.

Колишня зірка NFL (професійна ліга американського футболу) Роб Гронковскі запустив лінію CBD продуктів разом з Abacus Health Products і CBDMedic. Ще один колишній баскетболіст Джамал Машбурн в якості консультанта увійшов до ради директорів компанії Revolution Global, яка займається випуском продукції з конопель , а інтернет-платформа доставки конопляної продукції Dutchie розвивається, використовуючи значні інвестиції від великої інвестиційної компанії, співзасновником якої є зірка NBA Кевін Дюрант. 

Важливість підбору режиму харчування з використанням конопляного продукції і його поєднання з програмою тренувань пропагує колишній гравець NFL Ріки Вільямс, який відкрив лінійку спортивних комплексів Power Plant Fitness. Ріки розробив спеціальну брендову програму тренувань Cannathlete із застосуванням лінійки продукції з конопель . 

Серед інших спортсменів, які приєдналися до індустрії коноплепроізводства - легенда NFL Джо Монтана, який інвестував в Caliva; Сейбо Шен, боєць джиу-джитсу, який заснував VapeXhale; баскетболіст Кліфф Робінсон зі своїм брендом Uncle Cliffy; Аль Харрінгтон - також баскетболіст зі своєю компанією Viola Extracts; і колишній футболіст Кайл Терлі, у якого є лінійка продуктів під назвою Neuro XPF. 

Крім того, збільшується число професійних спортсменів, які виступають на підтримку конопляної галузі, активно рекламують конопляну продукцію і навіть стають «обличчями» деяких брендів. Так, спортсменка-плавець Емі Ван Дайк, яка завоювала Олімпійську золоту медаль, співпрацює з мережею конопляного бренду Kannaway, рекламуючи їх продукцію. Інша спортсменка - Меган Рапіноу, золота медалістка Олімпійських ігор, дворазова чемпіонка світу серед жінок з футболу не відстає від своїх колег і активно співпрацює з виробниками CBD продукції - компанією Mendi. 

Попит завжди формує пропозицію, а тому багато виробників конопляної продукції , що не були орієнтовані на спортивний сегмент ринку , зміщують свою увагу в спортивну нішу. 

Компанія Dixie Elixirs пропонує продукти власного виробництва для спортсменів , які націлені в першу чергу на косметологію і гігієну - це бальзами, засоби для ванн, лосьйони і багато іншого . Ці препарати  пропонуються як допоміжні засоби для зняття м'язового болю, а також з'являються дискомфортних відчуттях в суглобах. Вони також рекламуються як більш натуральні і менш шкідливі для організму, ніж безрецептурні хімічні препарати, які широко використовувалися в спорті довгий час.

У минулому році американська компанія High Performance Beverage Co. оголосила, що вийде на ринок коноплепродукції з лінійкою високоефективних спортивних напоїв з вмістом CBD. Компанія уклала договір з CaliPharms, щоб гарантувати споживачам, що її напої будуть перевірені належним чином і будуть сертифіковані як натуральний і органічний продукт.

В цьому році компанія Tilray уклала угоду на поставку інгредієнтів CBD для випуску оздоровчих продуктів за підтримки колишнього спортсмена-гольфіста Грега Нормана. В цей же час Canopy Growth придбала 72% акцій BioSteel Sports Nutrition, націлюючись на виробництво унікальних конопляних продуктів для спорту . BioSteel виробляє спортивні протеїни і гидратирующие суміші, які вже використовуються професійними атлетами, тому можна з упевненістю припустити, що злиття компаній прискорить виробництво спортивних напоїв та іншої конопляної продукції , розширить асортимент і «освіжить» маркетингову стратегію завоювання ринку.

В Америці очікується подальше зростання ринку конопляної продукції пов'язаної зі спортом . Професійні спортсмени все більше власним прикладом показують суспільству, що продукція коноплярства є безпечною і більш ефективною для відновлення і демонстрації кращих спортивних результатів . Часто в спорті атлетам доводиться вдаватися до використання опіоїдних знеболюючих, що б зменшити больові синдроми. Залежність від опіоїдних препаратів серед спортсменів досить висока, що є досить великою проблемою в професійному спорті. Вирішити дану проблему можна застосовуючи конопляну продукцію , яка не викликає такої агресивної залежності, а на думку багатьох професійних медиків, є досить безпечною для людини і природної для організму. 

Якщо спортсмени і активні користувачі продукції з використанням конопель сьогодні зможуть позитивно змінити сприйняття суспільства по відношенню до рослини, щоб більше людей побачили її переваги, в тому числі і в спортивній індустрії , то в подальшому для цього ринку відкриваються величезні перспективи. Все частіше в професійній спортивному середовищі лунають заклики переглянути вимоги по відношенню до похідних з конопель, оскільки останні наукові дослідження все частіше доводять безпеку використання рослини і її ефективність. Природно, що зміна в сприйнятті конопляної рослини не відбудуться одномоментно, для цього потрібно багато часу, грошей і сил, але є великі шанси на те, що перспективність конопляної рослини подолає всі бар'єри і займе своє заслужене місце в житті людини. 

Коментар Асоціації «Українська технічна конопля»

В ході круглого столу « Використання канабіноїдів в терапії важких / хронічних захворювань ", проведеного в рамках « Конопляного Університету », на окремій панелі « Основи спортивних результатів, що досягаються за допомогою безнаркотичних канабіноїдів » виступлять представники українського спорту, що домоглися значних спортивних результатів , використовуючи ексклюзивні властивості листя і суцвіть технічної конопель терапевтичної спрямованості в ході підготовки до чемпіонатів різного рівня. 

Потенциал национального рынка каннабиноидных косметических препаратов
17.01.2024

В Украине потребитель готов для выведения на рынок линейки национальной профессиональной CBD косметической продукции

Объявления
Все объявления »
 
 

facebook

telegram

twitter