Логин: Пароль: ?
 
Продукты питания Ткань, одежда, обувь, постельное белье, текстиль Строительные материалы Бумага, пластик, промтовары Биотопливо Продукция для сельского хозяйства, зоотовары Косметика, средства гигиены Медицинские товары и препараты, лекарства Иное

 

Наши партнеры:

 

Новости/Аналитика

Конопляні біокомпозіти в Північноамериканському літакобудуванні

04.01.2017

Конопляний біокомпозіт в десять разів міцніше скловолокна, легше інших матеріалів, які використовуються в літакобудуванні, а крім усього іншого практично не впливає на погіршення навколишнього середовища як в ході виробництва, так і в процесі експлуатації, а також неминучою згодом утилізації.
 
На сторінках профільного електронного журналу українських коноплярів вже описувалася ідея канадських технологічних компаній зі створення легкомоторних літальних апаратів на основі конопляних біокомпозітів. Як далеко просунулися справи у компаній, які збираються будувати невеликі літаки з біокомпозіту на основі конопель, спробуємо описати нижче.
 
В кінці 2016 року перший в світі літак виготовлений на 75 відсотків з конопляної сировини злетів в районі м Кітті-Хок (Північна Кароліна, США). Шляхом заміни скловолокна, металу і пластмас на біокомпозитні матеріали на основі конопель, вийшов 4-х місцевий літак, який важить набагато менше його традиційного аналога і що важливо, набагато екологічно безпечніші після закінчення терміну його експлуатації в процесі утилізації. Якщо з часом до цього додасться авіаційне паливо, виготовлене на основі конопляної олії, ви отримаєте найсучасніші авіаційні технології, використовувані в ході створення даного літального апарату.
 
Під впливом комерційних успіхів Річарда Бренсона (корпорація Virgin Group) та Ілона Маска (SpaceX, Tesla Motors, SolarCity) колишній власник органічного ресторану в Берлінгтон (Онтаріо, США) Дерек Кесек (Derek Kesek) в 2012 році заснував компанію "Hempearth Group" для того , щоб акумулювати технології, пов'язані з можливістю використання конопляної сировини для виготовлення продуктів масового використання.
 
За словами пана Кесека "Даний літальний апарат всього лише є нашим першим експериментом по використанню технічних конопель в літакобудуванні, а ми плануємо дослідити і запропонувати ринку величезну кількість продуктів, заснованих на використанні конопляних біокомпозитів. Після того, як нами будуть протестовані різні конопляні технології , що застосовуються в даному літальному апараті в абсолютно екстремальних умовах, ми готові будемо виводити на ринок цілий ряд нових продуктів не пов'язаних з авіаційною тематикою. Хотілося б відзначити, що розроблені нами технології можуть бути використані на землі, в небі, на воді, під водою і навіть в космосі ".
 
В ході перших експериментальних польотів, виготовленого з конопляного біокомпозіту літального апарату, була протестована міцність і довговічність геотекстилю з конопляного волокна. Сам літак, виготовлений з конопляного біокомпозіту, має колір конопляного волокна, з розмахом крил майже 11 метрів. Всі конструктивні деталі даного літального апарату від зовнішньої оболонки, крил, сидінь і т.д. виготовлені з використанням біокомпозітних матеріалів на основі конопляної сировини.
 
Дерек Кесек стверджує, що конопляний біокомпозіт в десять разів міцніше скловолокна, легше інших матеріалів, які використовуються в літакобудуванні, а крім усього іншого практично не впливає на погіршення навколишнього середовища як в ході виробництва, так і в процесі експлуатації, а також неминучою згодом утилізації. Починаючи з 90-х років минулого століття Канада випереджала США в площах посівів і технологіях переробки технічних конопель. В ході реалізації цілого ряду проектів задуманих паном Кесеком з конопляної сировини виробленої в США на даний момент буде явно недостатньо, тому вже зараз для реалізації своїх амбітних планів з масового виробництва різних виробів з біокомпозітних матеріалів на основі конопель, компанія Hempearth Group укладає договори на поставку конопляної сировини з фермерами, які спеціалізується на культивуванні технічних конопель, а також вже побудованими в Канаді заводами по первинній переробці конопляної трести.
 
Коментар Асоціації "Українська технічна конопля"
 
Місцевість в районі м Кітті-Хок обрана для експериментальних польотів не випадково. Це невелике містечко стало знаменитим 17 грудня 1903 року, коли брати Райт вибрали його для здійснення перших в світі польотів на аероплані. Піщані дюни в декількох кілометрах від Кітті-Хок були обрані братами Райт і сучасними "конопляними літакобудівниками" для своїх експериментальних польотів завдяки постійним стійким вітрам переважаючим в даній місцевості, а також її відносної відокремленості.
 
Авіаційне паливо з конопляної сировини на даний момент не минуло узгодження з відповідними державними структурами США, тому на даний момент поки для пілотування використовуватися не може.
Объявления
Все объявления »