Логин: Пароль: ?
 
Продукты питания Ткань, одежда, обувь, постельное белье, текстиль Строительные материалы Бумага, пластик, промтовары Биотопливо Продукция для сельского хозяйства, зоотовары Косметика, средства гигиены Медицинские товары и препараты, лекарства Иное

 

 

 

 

 

 

 

Новости/Аналитика

Лобіюємо спрощення нормативно-правової бази

27.05.2016

Форма,яка вже стала анахронізмом «Дозволи»
Існуюча колізія законодавства дає можливість прибрати поняття «Дозвіл» на ведення господарської діяльності, пов'язаної з культивуванням промислових посівів технічних конопель. Отримана інформація в подальшому буде використовуватися для лобіювання питання про скасування обов'язковості вищевказаного документа ще до прийняття ініційованих Асоціацією поправок до профільного закону України.
 
Аналіз діючої нормативно-правової бази свідчить про наявність колізії законодавства, пов'язаного з поняттям «Дозвіл національної поліції на використання об'єктів і приміщень, призначених для здійснення діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та їх відповідність встановленим вимогам» (далі «Дозвіл» ). З огляду на той факт, що двозначність трактування нормативно-правової бази регулярно використовується окремими представниками МВС для створення штучних перешкод в отриманні необхідної дозвільної документації, профільна асоціація українських коноплярів ініціює розгляд питання про чи не доцільніше «Дозволи» на рівні відповідних державних міністерств. З цією метою в державні відомства направлені листи, отримавши відповідь на які буде організовано засідання зацікавлених державних структур, в ході якого планується виробити спільну позицію держави по відношенню до поняття «Дозвіл».
 
Нижче наведена вибірка з листів Асоціації, підготовлених і направлених в державні структури, які беруть участь в процесі обговорення змін до профільного закону України. Навіть в разі не прийняття рішення про анулювання «Дозволи» при підготовці посівної компанії 2017 року, всі наявні матеріали будуть підставою для лобіювання його скасування вже на рівні закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори».
 
Текст листів, підготовлених на профільні міністерства і відомства України (переклад з державної мови).
 
Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затверджений відповідним законом України з одного боку не містить дозволу національної поліції на використання об'єктів і приміщень, призначених для здійснення діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів. З іншого, відповідно до положень закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» та «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з культивування рослин, включених до таблиці I переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів" при подачі документів для отримання ліцензії на здійснення діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів підприємство повинно надати органу ліцензування вищезазначене дозвіл національної поліції.

Жодним чином не враховується ситуація, при якій сільськогосподарський виробник, який займається культивуванням безнаркотичної конопель і вже отримав відповідну ліцензію від держави, щорічно в зв'язку з необхідністю проведення сівозміни або виробничими особливостями ведення бізнесу повинен змінюючи розташування промислових посівів технічних конопель отримувати одне і те ж саме дозвіл. Органи національної поліції відмовляються визначити вичерпний перелік документів, які їм було б достатньо для внесення змін в рамках ліцензійної справи підприємства. Тому сільськогосподарський виробник щорічно змушений отримувати один і той же документ національної поліції, змінюючи в пакеті документів, який і так перебуває в ліцензійному справі підприємства тільки матеріали, які підтверджують право власності або оренди землі.

У поточному році окремі співробітники МВС, використовуючи невизначеність законодавства в даному питанні, штучно створювали умови, при яких підприємства не в змозі були отримати відповідні дозволи територіальних підрозділів національної поліції. Це призводило до зриву виконання експортних контрактів і створення умов для банкрутства ряду фірм, що спеціалізуються на культивуванні і переробці безнаркотичної конопель.

З метою приведення Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» відповідно до законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про адміністративні послуги» розроблений і зареєстрований проект закону України «Про внесення змін до закону України« Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори ". Законопроектом зокрема передбачається замінити дозвіл національної поліції на використання об'єктів і приміщень, призначених для здійснення діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, декларацією відповідності матеріально-технічної бази.

З огляду на вищесказане, невизначеність законодавства з цього питання і окремі факти використання даної ситуації для створення штучних бар'єрів для сільськогосподарських підприємств, що займаються культивуванням і переробкою технічних конопель, вважаємо за доцільне нівелювати на законодавчому рівні дозвіл національної поліції на використання об'єктів і приміщень, призначених для здійснення діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, шляхом впровадження принципу декларативності, відповідного загального курсу держави, спрямованого на дерегуляцію підприємницької діяльності.
 
Коментар Асоціації «Українська технічна конопля»
 
На рівні законодавчої і виконавчої гілок влади нашої країни прийнято рішення про дерегуляцію підприємницької діяльності, в зв'язку з чим впроваджується декларативний принцип. Існуюча колізія законодавства дає можливість прибрати поняття «Дозвіл» на ведення господарської діяльності, пов'язаної з культивуванням промислових посівів технічних конопель. Ця публікація підготовлена ​​виключно для того, щоб набрати фактичний матеріал про неправомірні дії окремих співробітників МВС в ході процедури видачі "Дозволи", який в подальшому буде використовуватися для лобіювання питання про скасування обов'язковості вищевказаного документа ще до прийняття ініційованих Асоціацією поправок до профільного закону України.
Автор: 
Олександр Ігнатюк
Потенциал национального рынка каннабиноидных косметических препаратов
17.01.2024

В Украине потребитель готов для выведения на рынок линейки национальной профессиональной CBD косметической продукции

Объявления
Все объявления »
 
 

facebook

telegram

twitter